Holbæk Sygehus: Sådan er vi som arbejdsplads

Hvordan er Holbæk Sygehus som arbejdsplads?

Holbæk Sygehus er en attraktiv arbejdsplads

På Holbæk Sygehus har vi et stærkt fokus på at videreudvikle sygehuset som en attraktiv arbejdsplads.

Det er vigtigt, at vi kan tiltrække og tilknytte kompetente ledere og medarbejdere, der både lokalt og i samspil med andre kan levere en god og professionel service til sygehusets patienter og pårørende.

Holbæk Sygehus er en fleksibel arbejdsplads

Holbæk Sygehus er en tilpasningsdygtig og fleksibel arbejdsplads med fokus på livslang ansættelse.

Sygehuset tilbyder en bred vifte af mulige karriereveje på sygehuset med tæt kobling mellem vores uddannelsesforløb af elever og studerende og færdiguddannede ansatte, hvad enten de er ansat som vikarer eller fast personale på sygehuset.

Holbæk Sygehus har plads til faglig udvikling

På Holbæk Sygehus er der plads til faglig udvikling, og vores værdier afspejles i ord og handling.

Det sker blandet andet ved at sætte fokus på tværfaglig udvikling, den gode tone og tydelig ledelse.

God ledelse er et væsentlig parameter i forhold til rekruttering og tilknytning af såvel elever og studerende som uddannet personale.

Som nyansat præsenteres du for rammer, der sikrer, du som nyansat får en grundig introduktion til fag og organisation, så du føler dig kompetent og kommer sikkert fra start.

Vil du arbejde på Holbæk Sygehus?

Find dit næste job på Holbæk Sygehus